
Wat vindt ú er nou eigenlijk van?
Wat
vindt ú er nou eigenlijk van?
Wij zijn het pensioenfonds van en voor de mensen bij het spoor en het OV. Voor u dus!
Dus willen wij graag weten hoe u denkt over uw pensioen en over ons.
LEES VERDER >
Pensioenfonds zoekt verhalen
(van u!)
Wij maken dit blad voor u – maar liever nog samen mét u. Wilt u meedoen?
LEES VERDER >


Niet tevreden?
Wij helpen u graag verder!
Bij Rail & OV mag u rekenen op een uitstekende dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent. U vindt dat we iets niet goed hebben gedaan? Of dat we u niet goed hebben behandeld? Dan horen wij dat graag van u.
LEES VERDER >


Niet tevreden?
Wij helpen u graag verder!
Bij Rail & OV mag u rekenen op een uitstekende dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent. U vindt dat we iets niet goed hebben gedaan? Of dat we u niet goed hebben behandeld? Dan horen wij dat graag van u.
LEES VERDER >
Uw mening is belangrijk voor ons: wat doen wij met uw vragen of feedback?
Wilt u hier iets over vertellen? Mail ons!
Het thema van het eerstvolgende magazine is 'uw mening telt'.
We zijn hiervoor op zoek naar iedereen die zijn of haar mening wil geven of met ons mee wil denken.
We organiseren tal van activiteiten om u aan het woord te laten, van onderzoeken tot bijeenkomsten. Lijkt het u leuk om met ons samen aan verbetering van onze dienstverlening te werken? Meld u dan aan in Mijn Rail & OV en laat daar uw e-mailadres achter. Dan nodigen wij u graag uit voor onze volgende activiteit. Uw mening telt!
Monique de Leeuw Medewerker klantcommunicatie


Pensioenfonds Rail & OV is er voor u. Daarom willen wij graag horen wat u van ons verwacht. Wat doen we goed, wat kan er beter? Wij horen het graag.

Vertel ons uw verhaal
Bent of gaat u met pensioen? En heeft u daar een interessant verhaal over? Heeft u bijvoorbeeld een bijzondere tijdsbesteding? Of wilt u vertellen hoe u de overgang van werk naar pensioen hebt ervaren? Dan zijn wij naar u op zoek. Laat van u horen, dan laten wij u aan het woord.
Laat uw mening horen
We zoeken ook mensen, jong en oud, die in dit blad hun mening willen geven. Vindt u het bijvoorbeeld belangrijk dat uw pensioengeld duurzaam belegd wordt? Of wilt u vertellen waarom u in Mijn Rail & OV naar uw pensioen heeft gekeken?
Elk nummer hebben we weer andere onderwerpen. Heeft u zin om een keer mee te doen? Laat het ons even weten.

Reacties kunt u mailen naar
Postbus_Redactie@railov.nl
Ontzettend leuk als u van zich laat horen!

Saskia Raven is klachtencoördinator bij Rail & OV: ‘Als u niet tevreden bent over ons, blijf daar dan niet mee rondlopen. Bel ons even. Wij vinden het belangrijk om te horen wat we beter kunnen doen!
Wij nemen uw klacht altijd serieus en u krijgt van ons een zorgvuldig antwoord. Als u ergens ontevreden over bent, kunt u ons dat in een brief of per mail laten weten. Bellen kan natuurlijk ook. In veel gevallen zal een van onze medewerkers u terugbellen, om te kijken wat er precies aan de hand is en hoe we dat het beste kunnen oplossen. In de praktijk blijkt dat we er dan samen meestal wel uitkomen.’
En wat nu als we het oneens blijven?
‘Als we er in het persoonlijk contact met u niet uitkomen (en dat gebeurt gelukkig niet zo vaak), dan kunt een officiële klacht indienen. Die wordt voorgelegd aan onze klachtencommissie. Deze commissie zal dan schriftelijk antwoorden op uw klacht. Mocht u het met het oordeel van de klachtencommissie niet eens zijn, dan kan uw klacht aan het bestuur worden voorgelegd.
Blijft u het met de uitkomst oneens, dan kunt u altijd nog naar een onafhankelijke instantie: de Ombudsman Pensioenen. Meer informatie daarover vindt u op www.ombudsmanpensioenen.nl.
Waar kunt u terecht als u niet tevreden bent?
Heeft u een klacht of heeft u vragen? Of vallen u dingen op die wij kunnen verbeteren? Aarzel niet en neem contact met ons op.
Stuur een e-mail naar klachten@railov.nl of bel ons op 030 23 29 160. Wij helpen u graag!